Brainstormen als businessbooster

Hoe overleef ik? Koppen bij elkaar. BusinessJammen!
BusinessJam_spiegel

Op 12 november organiseerde ik – samen met mixenmatch.com – van 14.00 tot 18.00 uur in Brielle weer een BusinessJam; een brainstorm- en inspiratiesessie, waarbij het de bedoeling is dat ondernemers elkaar op ideeën brengen om een stap verder te komen. En als klap op de vuurpijl combineerden we de brainstorm met een workshop ‘hypnose en sales’ door merkenbureau, advocaat en probleemoplosser Jerry Considine.

Brainstormen is als een medicijn
Want 29 oktober 2013 berichtte het AD weer eens dat “bedrijven vooral bezig zijn met overleven.” Terwijl veel bedrijven wél rondlopen met goede, maar half uitgewerkte ideeën. Veel organisaties worstelen nog met vragen als:

  • “Hoe kan ik snel mijn business een boost geven?”
  • “Welke boodschap moet ik eigenlijk communiceren?”
  • “Welke ‘content’ is interessant in de social media?”
  • “Via welke kanalen moet en kan ik mijn marketingstrategie uitrollen?”

Creatieve input
Bedrijven hebben vaak vernieuwende en creatieve inzichten nodig om verder te kunnen. Met een aantal frisse geesten, een natje, een snack en geen remmen kom je verder. Geen tijd te verliezen. Koppen bij elkaar! Jammen.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”Brainstormen voor jouw business? Mail.” url=”mailto:har@haroldjoels.nl”]

 

 

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *