B2B marketing weer persoonlijker

Vandaag verscheen het B2B Marketing Trendrapport 2018. Het rapport breekt een lans voor menselijkheid in de marketing. Er is nadrukkelijk behoefte aan meer, beter en persoonlijker klantcontact. De uitdaging is, en ik citeer: hoe maken we het wat meer menselijker? Ik ben blij met dit (tegen)geluid.

B2B marketing met karakter Continue reading

De verkoopkracht van content op je website

Marketing en sales draait niet (meer) om alleen mooie plaatjes en praatjes. Het succes van organisaties is gebaseerd op echtheid. Op authenticiteit. De verkoopkracht van een website zit in het aanbieden van content. Het is de kunst om die relevant te maken voor je klanten en je prospects en de bullshit te skippen.

Content en contentstrategie is geen bullshit

Continue reading

Ik ben verslaafd (aan contentstrategie)

Onlangs publiceerde ik voor samenwerkingspartner Hidden Champion een artikel over contentstrategie en de knaken die content voor bedrijven kan opleveren. Ik brak in het verhaal een lans voor berichten en posts die waarachtig zijn. Ook legde ik een link tussen de kracht van content en menselijke behoeftes.

Team Contentstrategie

Continue reading

Spot en speel met perspectief

Voor een contentplatform schreef ik 2,5 jaar geleden een verhaal over hoe ‘perspectief’ een een (web)tekst kan verrijken. Deze blog heb ik geüpdatet. De techniek staat immers niet stil. En de boodschap is nog altijd raak. Origineel uit de hoek komen met teksten en verhalen? Spot en speel met perspectief.

Continue reading