Webteksten door een andere bril

De retail heeft het zwaar. Dus moet je als brillenwinkel vooral niet dertien-in-een-do willen zijn. Achter je balie vandaan komen, contact maken met je mensen, leuke dingen durven doen en traffic naar je winkel genereren. Als ex-brillendrager dacht ik met weemoed terug aan mijn ‘good old days’ toen ik voor Optiek Swemmer uit Maassluis nieuwe webteksten en hun corporate story mocht schrijven. Smullen is een understatement.

 

Continue reading

Training social media voor het MKB op 28 maart

Op 28 maart 2014 verzorg ik samen met Meediasupport een Training Social Media voor het MKB in Hellevoetsluis. Wil je persoonlijke aandacht voor jouw cases en situaties, volledig verzorgd worden en naar huis met een professionele LinkedIn-foto, concrete handvatten, tips en input voor jouw social media-activiteiten? Meld je aan.

Flyer training social media voor het MKB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue reading