Spot en speel met perspectief

Voor een contentplatform schreef ik 2,5 jaar geleden een verhaal over hoe ‘perspectief’ een een (web)tekst kan verrijken. Deze blog heb ik geüpdatet. De techniek staat immers niet stil. En de boodschap is nog altijd raak. Origineel uit de hoek komen met teksten en verhalen? Spot en speel met perspectief.

Continue reading

E-books ‘Innovatiekracht’

Innovatiekompas_lead_usersOndernemen en innoveren is leren, nog sneller leren, vergeten, aanpassen, bijsturen, heroverwegen en veranderen van koers. Alsof je op een zeilboot zit. Het is de metafoor die hoogleraar Guy Bauwen van het Kenniscentrum Innovatief Ondernemerschap gebruikt voor zijn Innovatiekompas. Een model dat hij ontwikkelde met 8 kompaspunten en dat innovatiesucces van ondernemingen kan sturen. Hij schreef er al een aantal boeken over. Maar Guy wil zijn ideeën toegankelijker maken voor een breder publiek en vroeg mij of ik zijn boodschap op een luchtigere manier kon overbrengen. Als een e-book. Continue reading

Copywriting campagne ‘Women in Technology 2015’

WomeninTechnology tekstschrijver

Hij komt bijna uit: de Women in Technology kalender 2015 van Dosign Engineering.
Ik kan haast niet wachten. Het is een van de campagnes waarvoor ik – in opdracht van ROBReclame – alle copywriting van de drie websiteversies, nieuwsbrieven, persberichten en de kalendertekst heb verzorgd. Het was een gigantisch traject dat online en offline marketingcommunicatie naadloos op elkaar liet aansluiten. Zolang de voorraad strekt kun je de Women in Technology 2015 kalender gratis aanvragen.

Continue reading