Har

Van strategie tot conversie

Harold Joëls in één zin? Ik help bedrijven om grip te krijgen op hun merk en hun klanten. Van strategie tot conversie. Nou ja, twee zinnen dan.

Ik word blij van (werkgerelateerd)…

Sinds 2011 ben ik als ondernemer vooral inzetbaar als denker, doener en aanjager van strategie en creativiteit in marketing, communicatie, teksten en concepten. Voor de een betekent dit dat ik als trainer, marketingstrateeg of communicatiespecialist aan de slag ga. Voor een ander houdt dit in dat ik als tekstschrijver, bedrijfsjournalist, ideeënmachine, contentmarketeer of marktonderzoeker fungeer.

Wat doe ik niet zelf (maar word ik ook blij van)?

Organisaties kunnen met allerlei marketing-, content-, tekst- of communicatievraagstukken bij me aankloppen. Ik creëer zelf geen huisstijlen en bouw geen websites, maar ik ken goede en betrouwbare programmeurs, webbouwers, grafisch vormgevers  en andere creatievelingen. Samen spelen we het klaar. Gooi je dilemma’s dus gerust bij me over de schutting.

Bel gerust

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen? Bel of mail me gerust. No problem.